شیراز دانلود | SHIRAZDL

شیراز دانلود بروز ترین سایت دانلود

 

توضیحات نرم افزار :

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 7، نسخه ای است که ترجمه بخش هایی از Windows که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، را ارائه می دهد . پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های تنظیمات، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین راهنمایی و پشتیبانی و سایر موارد موجود در رابط کاربر به زبان LIP نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد. روی هر رایانه بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید بنابراین هر کاربر رایانه این امکان را دارد که رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهد. LIPهای Windows 7 را فقط می توان بر روی Windows 7 نصب کرد . LIP بیشتر زبان ها فقط با نسخه های ۳۲ بیتی Windows 7 کار می کنند. تعداد کمی از LIPها با نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی Windows 7 کار می کنند. قسمت هایی از رابط کاربر که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند در زبان LIP نمایش داده می شوند. برخی از قسمت های رابط کاربر به زبان اصلی باقی می مانند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از ابزارهای سرپرستی، مانند مشاهده گر رویداد و MMC snap-ins. برخی از قسمت های Windows ممکن است دارای پیوندهای عنوان ترجمه شده باشند اما قسمت اصلی متن برنامه جادویی به زبان اصلی خواهد بود. این عملکرد معمول در LIP است.

رایانه ای که می خواهید LIP روی آن نصب شود باید دارای یک نسخه فعال Windows 7 باشد . با انجام فعالسازی، بررسی می شود که آیا نسخه Windows شما اصلی است و اینکه طبق مجوز نرم افزار Microsoft در رایانه هایی بیش از تعداد مجاز مورد استفاده قرار نگرفته است.

LIP باید توسط زبان اصلی Windows 7 پشتیبانی شود . بعنوان مثال اگر یک نسخه Windows 7 اسپانیایی خریداری کرده اید، فقط LIPهای خاصی می توانند بر روی آن نسخه نصب شوند. موارد مورد نیاز برای نصب LIP همراه با پرونده های LIP در وب سایت Microsoft آورده شده است.

برای نصب LIP باید بعنوان سرپرست (admin) وارد سیستم شوید و اطمینان حاصل کنید که دیگر کاربران در طول مراحل نصب، از سیستم خارج باشند .

برنامه نصب ، در طول مراحل نصب شما را راهنمایی می کند و سپس از شما می خواهد تا از سیستم خارج شوید . با ورود به سیستم مجدد و تغییر زبان نمایشی به زبان LIP، Windows به زبان نصب شده ، نمایش داده می شود.

پس از نصب LIP، برای حساب کاربران در تمام رایانه ها قابل دسترسی خواهد بود. سایر کاربران می توانند به حساب های (Account) خود وارد شوند و با استفاده از روشی که در کرک برنامه توضیح داده شده ، زبان سیستم خود را تغییر دهند.

برخی از دیگر تنظیمات این برنامه :

وقتی زبان نمایشی را تغییر می دهید، فقط در حساب کاربری شما تغییر ایجاد می شود اما در صفحه خوش آمد (صفحه ای که برای ورود به سیستم Windows استفاده می شود) تغییری حاصل نخواهد شد. برای تغییر زبان نمایشی در صفحه خوش آمد، این مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

روی دکمه آغاز(start)، صفحه کنترل، ساعت، زبان و منطقه(Control Panel) کلیک کرده و سپس روی گزینه های منطقه ای و زبانی (Region and Language)کلیک کنید.

روی زبانه اجرایی و سپس کپی در حساب های ذخیره شده کلیک کنید. اگر از شما خواسته شود که رمز عبور سرپرست را وارد کرده یا موردی را تأیید کنید، رمز عبور را بنویسید و یا مورد خواسته شده را تأیید کنید.

کادر انتخاب حساب های سیستم (سیستم محلی، سرویس محلی و سرویس شبکه) را انتخاب کنید.

ممکن است برخی از صفحات وب در Internet Explorer با نویسه هایی نمایش داده شود که غیرقابل خواندن باشد. این امر به دلیل آنست که با نصب LIP، زبان Internet Explorer تغییر نکرده است. برای نمایش صحیح صفحات وب به زبان LIP، باید زبان را با دنبال کردن به ترتیب مراحل زیر به Internet Explorer اضافه کنید:

دکمه آغاز و سپس Internet Explorer را کلیک کنید.

دکمه ابزار و سپس گزینه های اینترنت را کلیک کنید.

زبانه کلی و سپس زبان ها را کلیک کنید.

در کادر گفتگوی زبان برگزیده، روی افزودن کلیک کنید.

در کادر گفتگوی افزودن زبان، یک زبان را از لیست انتخاب کرده و سپس روی تأیید کلیک کنید.

می توانید LIP را حذف کرده یا آن را بر روی رایانه خود باقی بگذارید، اما زبان نمایشی را به زبان اصلی رایانه بازگردانید. برای حذف یک LIP، این مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

روی دکمه آغاز(start)، صفحه کنترل، ساعت، زبان و منطقه(Control Panel) کلیک کرده و سپس روی گزینه های منطقه ای و زبانی (Region and Language)کلیک کنید.

روی زبانه صفحه کلیدها و زبان ها کلیک کنید.

در قسمت زبان نمایشی، روی نصب/حذف زبان ها کلیک کرده و سپس این مراحل را دنبال کنید. اگر از شما خواسته شود که رمز عبور سرپرست را وارد کرده یا موردی را تأیید کنید، رمز عبور را بنویسید و یا مورد خواسته شده را تأیید کنید.

برای بازگرداندن زبان نمایشی به زبان اصلی، این مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

روی دکمه آغاز(start)، صفحه کنترل، ساعت، زبان و منطقه(Control Panel) کلیک کرده و سپس روی گزینه های منطقه ای و زبانی (Region and Language)کلیک کنید.

روی زبانه صفحه کلیدها و زبان ها کلیک کنید.

در قسمت زبان نمایشی، زبانی را از لیست انتخاب کنید، سپس روی تأیید کلیک کنید.



ادامه مطلب
نویسنده: "RooHollA" ׀ تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:برنامه ویندوز 7, بسته رابط زبان, بسته فارسی ساز, دانلود, دانلود نرم افزار, رابط زبان, شیراز دانلود, فارسی, فارسی ساز, فارسی ساز ویندوز 7, نرم افزار, نرم افزار فارسی ساز, نرم افزار ویندوز 7, ویندوز , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , shirazdl.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com